Let's add creativity


Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Met Trigr gaan wij deze uitdaging graag aan. Met de combinatie van sterke beelden en de juiste grafische vormgeving gaan wij aan de slag om voor jou het gepaste beeld te ontwerpen die de juiste doelgroep gaat triggeren. Campagne opzetten? We’ll Trigr your target!

Aanwervingscamapgne Mondi Poperinge.

Fotocampagne OY.

trigr zomercampagne.

Campaigns.

Aanwervings campagne Mondi poperinge.

TRIGR. media -

Klant: Mondi Poperinge
Locatie: Poperinge
opdracht: aanwervingscamapgne adhv affiches in het straatbeeld

In 2019 besloot Mondi Poperinge om wat aanweziger te gaan zijn in het straatbeeld van hun stad. Het papierbedrijf was op zoek naar nieuwe werknemers en dit hadden ze graag op een leuke manier laten zien aan de inwoners van Poperinge.

Wij gingen van start met een brainstorm rond dit project om uit te maken wat de corebusiness van het bedrijf is en hoe we dit in de kijker konden zetten.
Mondi Poperinge is producent van papier in verschillende uitvoeringen. Zo kwamen we terecht bij de slogan:

“Ben jij uit het juiste papier gesneden”

Als volgende stap zochten we hier een passend beeld bij. En vonden we de Mondi-man uit. Een nog onbekend persoon die meer en meer uitgepakt werd.

Wij stelden voor om de campagne 1 jaar te laten lopen. Om de 2 maanden werd er een nieuwe affiche geplaatst in het straatbeeld. Telkens breekt de Mondi-man iets meer uit het papier.

persfoto's OY care.

TRIGR. media - behind the scenes - photoshoot - studiofotografie - studiophotography - oy care - deodorant - sony - foto - videography - campagnes

Klant: OY care
Locatie: Studio Waregem
opdracht: persfotografie

OY care is een nieuw product op de markt van deodorants.
Met dit product kwam OY eind 2019 op de markt en wilden ze dit in de spotlights zetten.
Voor de persvoorstelling van OY care waren ze op zoek naar packshots die hun perspresentatie zou versterken.


We sloegen de handen in elkaar en maakten moodboards van het gewenste effect. OY is een strak product, de flesjes hebben een heel mooi en kleurrijk design. Dit wilden we graag uitspelen. Strakke foto’s waar het product centraal staat.


We kozen voor studiofotografie om de klasse en verfijning van het product mooi in beeld te brengen. Om het nodige gevoel te scheppen in de foto’s werkten we met de een menselijke toets namelijk de handen die te zien zijn in de packshots. Het ging dan ook over een product die bevorderend is voor het lichaam.

TRIGR zomercampagne.

TRIGR. media -

Klant: TRIGR.Media
Locatie: Knokke
Opdracht: Social media stunt

 

Met TRIGR. Media wilden we in de zomer van 2019 onze naambekendheid een serieuze duw geven op een amusante en luchtige manier. Het doel was mensen nauw te betrekken tot ons merk door een community te creëren. We wilden deelnemers uit hun kot lokken en hun creatieve kant naar boven halen.

We brachten onze koppen bijeen en kwamen op de proppen met een T-shirt campagne, gekoppeld aan een fotowedstrijd. Om de T-shirts uniek te maken, werkten we vijf originele slogans uit die een relatie hadden met ons, onze naam of omdat ze gewoon een humoristische ondertoon hadden. Voor de lancering van deze campagne werkten we zowel met foto’s als een teaservideo. Deze lancering was er BOENK op. De reacties stroomden binnen. 

Wie een T-shirt kocht, kon deelnemen aan de fotowedstrijd door een zo creatief mogelijke foto te posten op Facebook of Instagram. De creatiefste inzending met onze T-shirt won een reischeque t.w.v. 500€, geschonken door Uniquest travel Poperinge. De resultaten waren fantastisch. Er kwamen zowel foto’s binnen vanuit quasi elk continent als leutige plaatjes in de achtertuin.

 

 

Deze campagne was een schot in de roos. Het overtrof alle vooropgestelde doelen. Eerst en vooral omvatte deze campagne al onze sterktes, van fotografie tot video en creativiteit. Daarenboven was dit een hele goede les in al wat komt kijken bij zo’n campagnes van A tot Z. We zijn erin geslaagd mensen zo enthousiast te krijgen om over te gaan tot actie. MISSION ACCOMPLISHED.