In 2018 besluiten drie vrienden met een gedeelde passie voor video om van hun hobby een side project te maken, met als simpel doel wat extra geld te verdienen om samen op restaurant te kunnen gaan. TRIGR. Media is officieel een feit.
Drie jaar later, in 2021, blijkt dat er weinig tijd is voor die diners, maar de passie voor het project en het potentieel van hun bedrijf zijn alleen maar gegroeid. Jelle wordt fulltime zaakvoerder van TRIGR Media, Maxime en Julot zorgen vanaf de zijlijn voor creatieve input.
In 2023 heeft TRIGR. Media op tal van prachtige en unieke locaties gewerkt voor meer dan honderd verschillende opdrachtgevers, waarvan velen blijven terugkeren. Opvallend genoeg zijn die terugkerende klanten vooral bedrijven uit de bouw- en modesector.
Vanaf 2024 maakt TRIGR. van zijn kracht zijn niche, en richt zich specifiek op de bouw- en modesector. Een ongebruikelijke combinatie? Sure. Maar ook een buitengewoon interessante.
De bouwsector staat bekend om zijn stabiliteit en gestructureerde projecten, terwijl de modesector dynamisch en seizoensgebonden is, met snelle ontwikkelingen. In beide sectoren dezelfde creativiteit, passie en emotie overbrengen is exact het soort uitdaging waar de oprichters van TRIGR. van houden.
Fashion campagne Fashion campagne